Quelle chaleur!

Idag har St Do's icke-avklädda regler för första gången inneburit lidande på riktigt. För er som inte visste: jeans i trettiogradig värme är varmt. Väldigt varmt. Sedan igår morse har Paris varit stekhett. Utomhus, på metron, i skolan, i lägenheten - man kommer inte undan. Gnällfia, tänker ni nu. Och okej, måste medge att det var väldigt härligt att kunna hemifrån bararmad i klockan sju i morse, men det här tar kål på mig. Värme är fint, förutsatt att man har möjlighet att kyla sig i ett vattenhål av något slag. Imorgon ska det, tack och lov, bli lite svalare. Då väntar picknick och macaron-mumsande på lämplig plats med lämpliga människor, för Beata fyller nämligen vuxen. Nu blir det engelskaredovisningsövning och franskarepetition. Kanske avslutas kvällen i sällskap med världens bästa Bridget (för tredje dagen i rad).

       


Kommentarer
Postat av: sterner

JAG VILL SA GARNA MED MEN KAN INTE FOR ATT JAG MASTE PLUGGA. JAG ONSKAR BARA VAR JAG SOM OVERDREV. PUSSA PA BIOTTI FRAN MIG IFALLAJALL. TACK

2009-05-26 @ 17:51:26
URL: http://stupidandshallow.blogg.se/
Postat av: Ingrid K

Hej min fransysska!



Betata, det trodde jag ingen hette i vår ålder. Jag trodde det var mamma och en del kvinnor som har ursprung i andra länder t.ex Poeln. Min mamma Betat kommer bli lycklig när jag berättar.



Hoppas att det är bra med min HeddiTeddi, har chattat flera ggr med din bror sen han kom hem från Aix-en provence i helgen. han verkar ha haft det bra. Fick tillfälle genom en gemensam kompis att träffa en trevlih kille som heter emil som nyss kommer från språkstudier i närheten av Lyon.



Studentn om tre veckor!



Puss min Teddi!

2009-05-27 @ 21:25:56
Postat av: Ingrid

älskar Bridget och Darcy!

2009-05-27 @ 21:34:38
Postat av: Andréa

Colin Firth... mmm! ;)

2009-06-01 @ 22:41:41
URL: http://alindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0