Magnifik praktik

Fick efter ett par veckors väntan och otaliga förfrågningar från mammas håll idag slutligen reda på min praktikplats.  Om fyra veckor lägger vi nämligen böckerna på hyllan för det här läsåret och ger oss ut i det franska arbetslivet. Visste inte alls vad jag skulle vänta mig ( vi har visserligen fått lämna önskemål men Britt-Marie hade redan sagt till mig att någon annan fått den enda tidningsplats hon hade), så blev glatt överaskad. Vecka 23-24 finner ni mig på Play-back Press, som är ett förlag för barn- och ungdomstidningar, om jag förstått saken rätt. Jag tror att det blir fina fisken!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, det blir ju toppen my dear! Säkerligen två lärorika och roliga veckor :) Saknar dig och Paris.. Puss!!

2009-05-05 @ 21:08:23
Postat av: Linnéa

Åh låter jättekul, skönt att sluta skolan lite tidigare också, och istället praktisera =)

2009-05-06 @ 13:08:06
Postat av: Ingrid

Härligt Hedvig!

Blir riktigt avundsjuk en praktikplats på en fransk tidning för ungdomar och barn. Kan det bli bättre? Skulle vilja kunna få prkatik plats på ett bokförlag som ger ut barnböcker. Jag får väl fixa det när jag blir klok och smart. Längtar till sommaren och Partille och Hedvig!



Puss och kram ingrid

2009-05-09 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0