Kristi himmelsfärd, jo jag tackar

Duscha, städa, baka scones (som efter en viss tvekan över annorlunda mått och ugnsinställningar blev riktigt mumsiga) och göra undan en del av skolarbetet. När man har mycket att göra och lyckas vara effektiv är det verkligen skönt. Mitt senaste koncentrationsknep här i lägenheten där det emellanåt är rätt mycket tjo och tjim är att koppla in hörlurarna i datorn och köra på med musik. Då hamnar jag liksom i min egna lilla bubbla. Dock lite svårare att höra om någon ropar på mig ... 

Ska sitta kvar här lite till innan jag beger mig till Anna, där det blir matlagning och mys med lite folk ikväll. Fast inte sent - imorgon är det nämligen upp med tuppen som gäller, så vi ska på studiebesök till Loire-dalen. Ska bli riktigt kul. Vart helgen bär oss får vi se, jag tänker popagera för Rue de Mouffetard, en matmarknad som ska vara helt makalös. 

 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hörde att Olivia skulle med till Loire-dalen förresten :) Ha så kul!

2009-05-21 @ 15:37:24
URL: http://alindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte sent var det...

2009-05-22 @ 22:18:29
Postat av: Anonym

"Fast inte sent"..... HAHAHA! Usch säger jag bara.

2009-05-23 @ 10:55:23
URL: http://chezanna.blogg.se/
Postat av: Ingrid K

fy dej hedvig!



Inte gå och lägga sej efter 23.00 när man ska upp tidigt. Pluggar som en dåre tors, fre, lör och söndag. Tycker verkligen om alla min söta lärare på c4 som ger mig NYA uppgifter tre veckor innan slutbetygen. Var på jazzkonsert Oddjob i torsdag och frossade i chokladtårta och ikväll är det reggaeband med Kultiration, ett grymt band!



Så kopplar av med att skriva och läsa poesi, lyssna på Winnerbäck, Gaby and the guns, Lisa Ekdahl och Bob Marley.



Tack för att jag får vara med på din blogg och att du refererar till mig, det är baa att lånafler ord!



Puss Lilla My

2009-05-23 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0