Amboise

Anna fortsätter att stå för det tekniska här på bloggen som ni ser i inlägget nedan (fast nu har jag faktiskt också lärt mig). Har lyssnat på de där låtarna om och om igen den här veckan: Ram di dam för att den gör mig glad, Veronica Maggio för att hon sätter huvudet på spiken och Säkert! för att den är förbaskat fin. Hur som helst, igår var vi i Amboise och det var väldigt lyckat. Att gå upp halv sex på morgonen efter en lite mer utdragen middag än planerat med lite mer rödvin än planerat var dock inte succé .. De fyra timmarnas sömn det blev då har i alla fall kompenserats ordentligt i natt, så nu är jag pigg som en lärka (typ). Hur som helst, såhär kan det se ut när SSP är ute på äventyr:













Idag var tanken att sova ut och sedan plugga intensivt i några timmar. Pluggandet har väl gått .. sådär. Men ska ta tag i det nu. Klockan fyra blir det Starbucks och ikväll kommer Anna över för att kolla på Jane Austen-film och snacka skit tills vi däckar. Idag åker förresten Rasmus hem till Sverige igen. Konstigt. Men på plussidan - kan jag prata med honom i telefon imorgon!  

  

Kommentarer
Postat av: sterner

urgoa bilder! och ojsan vad det hander grejer pa den har sidan. det arju nastan sa att jag skams lite over min egna otroligt daliga updateringsformaga

2009-05-23 @ 22:38:48
URL: http://stupidandshallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0