Utfyllnadstext

Har drabbats av förkylning/pollenallergi och känt mig lite frossig de två senaste dagarna. Alltså, jag har tagit tempen för att se ifall jag har feber. Termometern har två dagar i rad visat trettiofem grader. Nog för att jag brukar vara frusen av mig men hallå, trettiofem? Väldigt besynnerligt. Och nej, det är inget fel på termometern, Claudie testade hon också. 

Veckan är fullspäckad med prov och läxor, ska försöka hinna göra lite av det som är till början av nästa vecka också hade jag tänkt. Lite kämpigt, men det lönar sig. På fredag kommer nämligen världens bästa Hanna (med mina pollenmediciner!). Tror inte att jag har fattat det riktigt ännu. Att hon kommer hit, till mig. Det gör i alla fall att jag får lite extra energi och nästan kan uppskatta lite att ha så mycket att göra. För då blir det snabbare fredag fredag fredag!   

Nu väntar soppa och varma mackor innan det är dags att återgå till läxhögen. Ikväll väntar förberedelse för opponering på historiauppsats, geografiläsning och eventuellt lite franska och engelska. Sedan blir det läggdags, för imorgon klockan 8.00 är det NP i svenska som gäller, fem timmars skrivande. Förhoppningsvis lyckas jag knåpa ihop något bättre då än det här svamliga blogginlägget ..

Kommentarer
Postat av: sterner

VARMAMACKOR!

2009-03-31 @ 19:36:58
URL: http://stupidandshallow.blogg.se/
Postat av: sterner

VARMAMACKOR!

2009-03-31 @ 19:37:03
URL: http://stupidandshallow.blogg.se/
Postat av: sterner

okey det var inte menat med tva likadana kommentarer. Jag ar inte saaa glupsk. Jag lovar!

2009-03-31 @ 19:37:52
URL: http://stupidandshallow.blogg.se/
Postat av: Anonym



Jag håller tummarna imorgon - fast du klarar dig

utan det! Kram, mamma

2009-04-01 @ 00:12:03
Postat av: Andréa

Vet du vad, man kan ha feber med lägre temperatur än 37 grader också. Onödig kommentar kanske, men nu vet du iallafall det, haha :) Krya på dig!

2009-04-01 @ 13:35:10
URL: http://alindblom.blogg.se/
Postat av: Hanna

fredagfredagfredag!!!!

<3

2009-04-01 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0