Closed my eyes and thought of dancers

Veckan har flutit på, trots avskärmingen från cyberspace. Har inte så mycket att göra på praktiken så det har varit lite segt, men alla är snälla och så. Var dock hemma i torsdags på grund av ondsint förklylning .. Har helt gått in i min egen TV-serie-bubbla (Heroes!), vilket jag inte låtit någon undgå. Började titta i torsdags morse och har nu, fyra dagar senare, bara ett sista avsnitt kvar på säsongen. Det blir rätt många timmar .. Men tro inte att jag bara suttit hemma och glott. Igår var det äntligen dags för Anna att dj:a på Tape. Det skötte hon såklart galant. Här följer lite fotodokumentation från kvällen, som blev blöt i dubbla bemärkelser (mojitos och regn).


Beata och Anna dubbelkontrollerar låtlistan innan vi ska bege oss


Uppsamling på Tape


Lisa och Sigge


Anna


Beata och kusin


Nattpromenad i spöregn. Uppfriskande!

Idag anordnades det klasspicknick (gemensam bakislunch) i Bois de Bologne, mysigt värre. Dock inte lika mysigt att jag lyckades skära mig när vi skulle diska efter kalaset. Ser någon poängen med en sylvass pajform? Blö. Nu ska jag lägga mig i sängen och se sista Heroes-avsnittet. Sedan sova. Det kommer nog bli en aning kämpigt att ta sig upp imorgon ..
 


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Den där Anna verkar lovande. Inom ungefär två år och två månader är hon säkert flickvänsmaterial! Då skall jag slå till.

2012-04-24 @ 13:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0