Brr!

Helvetes förjävligt jätteiskallt. Ursäkta språket, men jag vet inte hur jag annars ska beskriva det. Har på mig tjocka tights under mina jeans, rejäl stickad tröja och raggsockor på fötterna men sitter ändå nästan och hackar tänder. Inomhus. Trodde att jag skulle lämna den värsta kylan i Sverige men nähäpp, tydligen inte.

Skridskoåkning med klassen vid Hôtel de Ville idag, en positiv överraskning.  Ni som känner mig vet att skridskoåkning inte hör till mina favoritsysselsättningar. Det brukar för mest resultera i närapå-förfrysning av fossingarna och blåa tår (kort sagt: ingen succé), men idag var det faktiskt riktigt roligt. Att skolan bjöd på varm choklad och kaka på en bistro alldeles bredvid efteråt gjorde ju inte heller något sämre.


Banga en fika? Jag? Aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0