Fascination

Har haft en perfekt första helg tillbaka i storstan. Först den obligatoriska Tekannan-fikan i fredags eftermiddag, senare på kvällen bio med Glenn, Alexander, Christian och Anna som också sov över här sedan. Såg Twilight. Jag och Anna var överrens om var okej (mest tack vare den snygga manliga huvudrollsinnehavaren), killarna kved och suckade sig igenom de två timmarna. Vi lyckades också med konststycket att bli indragna i ett stand up-skämt i väntan på metron. Var händer något sådant om inte i Paris? Lördagen slappade jag mig igenom i sällskap av Agnes, 200 gram choklad och ett paket kakor, och idag har vi hängt på - just det - Starbucks. Fick med Sigrid och Vera, två av de nya tjejerna. Så mycket pluggat blev det inte, men det var himla mysigt.



Har insett att jag nog pratat mer med människor utanför mitt vanliga "gäng" den här veckan än vad jag gjorde sammanlagt hela förra terminen. Vad det säger om mig själv vet jag inte riktigt, men det är kul. Tummen upp för trevliga klasskompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0