Det är nästan så att man vill kräkas på det

Har fått besök av en gammal bekant som jag inte träffat på många, många år - magsjukan. Vaknade hos Agnes igår morse och mådde riktigt uschligt. Efter ett antal toabesök eskorterade hon och Anna mig hem via metron med plastpåsar, kleenex och vattenflaska i högsta hugg. Riktiga kompisar eller vad? Inget av det kom dock till användning, till allas vår  lättnad. Har legat i sängen och gjort typ ingenting alls det senaste dygnet, ja jag antar att ni vet hur det är. Riktigt. Tråkigt. Är i mycket bättre form idag men har inte lyckats pilla i mig så mycket mat så det blir till att stanna hemma imorgon också. Och försöka jobba ikapp det skolarbete som jag skulle ha gjort i helgen. Tänkte kontakta någon av lärarna och be om att få skjuta upp någon läxa eller inlämning, för magsjuka och magsår är minst en sjukdom för mycket. 

Min käre broder har förresten börjat blogga från sin del av Frankrike, Aix-en-Provence, där han pluggar sedan två veckor tillbaka. Värt att spana in! Länk finns längre ner på sidan.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0