Lovlig tisdag

En lugn och mycket behaglig dag. Stämde träff med Alexander vid kiosken mittemot Eiffeltornet klockan tre och tog en långpromenad som slutade med benvilande på en bänk i Luxemburg-parken. Dagens surprise fick jag när jag kom hem och Claudie sattte på "Vem vet" med Lisa Ekdahl. Ovanligt hemtrevligt med lite svenska i lägenheten. Annars är här lugnare än vanligt: David är på läger hela veckan och Manuella är bortrest. Ganska skönt med lite extra utrymme måste jag erkänna, även om jag tillbringat stora delar av de två senaste dagarna framför TV:n. Sex and the City är makalöst bra!


Kommentarer
Postat av: agnes

tråka inte ut dig fullständigt bara! pusspuss

2009-02-18 @ 16:29:07
URL: http://mesjours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0