Make cookies not war

 
Agnes är här och livet är trevligt! Ska om inte allt för lång tid bege oss för att möta Anna borta vid Les Halles för hypat biobesök: L'étrange histoire de Benjamin Button, som den heter i det här landet. Oh, jag tror att det blir bra. Jag menar tretton Oscarsnomineringar och Brad Pitt - kan det bli annat än trivsamt? Dessutom ska vi köpa med oss kola och kakor. Ja! Och på tal om kakor kanske det låter otroligt, men vi har faktiskt hittat en som är ännu godare än Tekannans citronpaj: Tekannans smulpaj. Som att få en bit av himmelen på sin tallrik. Vad mer kan man önska?

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vafasen? Snälla skona dina läsare fran sadana biler hädanefter...Hehe. (Men jag ler när jag ser din min) Puss!

2009-02-08 @ 21:48:12
URL: http://chezanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

mmm.. ni och era fikor verkar underbara! :P skulle nog bli asfet om jag bodde där.. gaha..

var filmen bra? verkar lite skum men säkert bra!

2009-02-13 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0