Nya tag

För att ni inte ska bli alldeles nervösa efter gårdagens inlägg tänkte jag skriva om lite roligare saker. Som att jag har haft en bra dag, till exempel. En bra dag med årets första utomhusfika tillsammans med Beata, Alexander och Vera. Lilla Partille känns definitivt tryggare, men Paris är allt bra fint. 


Verisen och Beata


Coolaste gatumusikanterna någonsin?


Mina nya hemgjorda "enda av sin sort"-örhängen som jag köpt av Beata. Kap!


Ser ni vad det står? Det kunde ju ha varit värre alltså ..

Kommentarer
Postat av: Emil

Åhå, en blåsorkester! Den store bronfärgade tutan är en sousafon, och skymtar jag inte en silverlackad trombone till vänster om denna?



Den enda riktiga musiken är blåsmusik!



Kram

Emil

2009-03-04 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0