Fan fan fan

Helvetes jävla skit. Jag blev just rånad. RÅNAD. Ingen fara med mig förutom en aning chockad, men de fega kräken tog min ipod, min nya fina ipod. Bara slet den ur händerna på mig. Och jag var så jävla dum som höll den i händerna. Så jävla jävla dum. Jag vill slå någon. Slå mig själv. Helvetes jävla skit.

Ska man se något positivt med det hela så har min värdfamilj än en gång överträffat sig själva och övertygat mig om att de är världens bästa. Berättade för Laura direkt när jag kom innanför dörren, som ropade på Claudie som just kommit hem och de tröstade mig och var glada att jag trots allt kommit så lindrigt undan. Sedan kom Serge och gav mig sin gamla mp3. "Den rymmer inte så mycket men, ja .." Jag vill bara krama om dem allihop. 


Men fortfarande: helvetes jävla skit! 


Kommentarer
Postat av: Hanna

NEEEJ! GUD VA OBEHAGLIGT!!! :S ÅH din nya lila skitfina ipod :O men bra att du är okej iaf, det är det viktiga!!

<3

2009-02-21 @ 13:49:31
Postat av: petar

:( ta hand om dej gumman<33

2009-02-21 @ 15:38:56
Postat av: Rasmus

Fan ta dem! Hur mår du?

2009-02-21 @ 17:33:58
Postat av: Heddan

Ja, fan ta dem. Jag mår under omständigheterna bra, en aning chockad såklart och jävligt arg. Dels på mig själv för att jag ens hade med mig ipoden och höll på med den men framför allt på de där asen som var så fega att de valde att gå på en ensam tjej. Kommer att ta ett tag innan jag känner mig trygg med att gå själv i Clichy igen ..

2009-02-21 @ 19:06:49
URL: http://hedvigiparis.blogg.se/
Postat av: Andréa

Neeeej!!! Fyfan vad behagligt och så arg man blir! Var det i Clichy, på väg hem fån metron?? :O

2009-02-23 @ 17:58:06
URL: http://alindblom.blogg.se/
Postat av: Emil

Aj då! Det finns visst rötägg världen över. Tur att du är välbehållen i alla fall. Polisanmäl slynglarna!

2009-02-24 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0