Kom-ihåg till mig själv

När jag bläddrar igenom min kalender såhär en måndagskväll när läsåret börjar lida mot sitt slut och inser hur stört mycket tid jag egentligen lagt på skolan sedan jag kom hit blir jag dels stolt över mig själv och dels upprörd över hur mina veckor har sett ut ibland. Den är inte klok den här skolan. Inte någonstans. En jävla stil att lura gott troende ungdomar till Frankrike för att sedan nästan ta kål på dem. Men inbilla er inte att det inte är värt det för det. Allt jag säger är att när det här är över ska jag dunka mig själv i ryggen och fira rejält. Med dunder och brak och pompa och ståt och skumpa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Usch ja det gör hon, den häxan! Haha jag skulle aldrig orka läsa den 2 ggr, man somnar ju nästan!

2009-05-04 @ 20:28:56
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0