En liten snabbis

Idag började allvaret - jag har haft min första skoldag med lektioner. Inte få heller! Började tio över åtta och slutade fem, ohlala ... Måndagarna kommer nog bli jobbiga! Men idag var det faktiskt ganska skönt att vara i skolan, även om man såklart var ganska slut i rutan sista lektionen. Jaja, de lärare jag har haft idag verkar bra i alla fall, alltid skönt :) Skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu men jag måste verkligen duscha nu så ni får ge er till tåls lite till. Uppdatering kommer! 


Tadaaa - mitt schema! Är ganska nöjd med det faktiskt, måndagarna och onsdagarna är ganska tuffa men de andra dagarna är desto bättre. "På med de positiva glasögonen", som Eva brukar säga ;) 

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vännen<3

Kan hålla med dig om att dina måndagar och onsdagar ser ganska jobbiga ut, men det klarar du - Det vet både du och jag (och alla andra:))! Valde du till Svenska C iaf?

Här är det också en hel del att göra, Eva är på bra prov och inlämningshumör speciellt i pedagogiskt ledarskap.



Jag saknar dig!

Puss<3

2008-09-08 @ 19:32:44
Postat av: Hedvig

Johanna jag saknar dig med <3 <3 <3

2008-09-08 @ 20:25:18
Postat av: mamma mu

Hej.

Kul att lärarna verkar ok såhär långt. Vill

du ha en rapport från hemmafronten kan du kolla

din mail.



kram mamma



2008-09-08 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0