Tårögd

Jag har inte tyckt att det varit så kämpigt med hemlängtan hittills, i stället för att tänka på allt som jag missar försöker jag tänka på allt det som jag får uppleva här i stället - vilket är mycket mer! Men igår kväll hade jag verkligen velat vara hemma. Tre ord: Håkan på Liseberg. Min favorithösttradition. Så mycket folk, så mycket minnen, så mycket kärlek. Och inte blev det bättre av att GP:s recensent gav spelningen 5 fyrar och sade att det var det bästa han hört på tio år ... Hanna och Jossan: Jag hoppas för ert egen hälsas skull att ni var där och att ni skänkte mig en medlidande tanke, för om ni missade det, fastän ni var hemma, lovar jag att ta livet av er! Åh, vad jag önskar att jag var där ♥


Bild från gp.se

Uppdatering om resan till Picardie kommer så småningom!
Puss och kram och host, Hedvig


Kommentarer
Postat av: Josan

Självklart var jag där, men saknade dig! Nästa år får det bli som vanligt igen:)Pusspuss och kramkram

2008-09-27 @ 10:23:42
Postat av: Hanna

det är lugnt, jag var också där!!! men du ska veta att hur bra det än var igår så var förra gången något alldeles extra med dig, jossan & elin<3<3



saknar dig så himla mkt...

och jag kommer antagligen inte till paris förrän till våren nu.. :(



kärlek

2008-09-27 @ 16:45:18
Postat av: Isabelle Ervér

din blogg är lovely! jag blir på gott humör när jag läser den, så mysig! sjutton vilken underbar lapp du fick av killen på metron! Det är sånt man bara läser om, händelse att minnas for the rest of your life liksom. SPARA LAPPEN :D jag blev avundsjuk kan jag säga. Ha det super och njut av Paris, min favoritstad number one! PUSSAR <3<3

2008-09-27 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0