Söndagschill

Min tredje söndag i Paris, det ni! Verkar som att söndagarna här kommer bli i ungefär desamma som hemma: pluggdagar. Just nu skulle jag egentligen befinna mig i nån skog på picknick med resten av klassen och deras värdfamiljer, men Claudie är inte riktigt picknicktypen och hade dessutom hört att det skulle regna idag, så vi sade "strunt samma" och ställde ingen klocka. Naturligtvis var himlen klarblå och solen sken när jag vaknade imorse. Typiskt! Men men, c'est pas grave - det gör inget. Har hunnit med en lång slapp frukost i stället och gjort undan lite plugg, skönt. Nu ska jag ta itu med den jädra matten. Önska mig lycka till (det kommer behövas)!

Puss, Hedvig ♥ 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0