Sleepy morning

Riktigt lyxig morgon idag, börjar inte förrän 10.25, eftersom dagens engelskalektion är inställd. Härligt, framför allt med tanke på att jag slutar klockan sex idag, uschligt sent. Nu på morgonen har jag både hunnit sova ut och läsa lite i Montecore av Jonas Hassen Khemiri, som vi håller på med i svenskan :) Idag står dubbeltimme i Samhäll B på schemat, sen lunch med min franska fadder Isabelle (lite nervigt måste jag erkänna!), historia, en timmes hål och till sist idrott. Men nu måste jag kila!

Puss och kram, Hedvig ♥

OBS! Bifogar bild på albinoråttan. Ska se om jag kan lyckas ta en där man ser att ögonen är röda längre fram ...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur att han är instängd i en bur!



Hoppas att dagen varit bra och att du har mycket bättre väder än vi här hemma, det regnar nästan hela tiden! Vågar inte ens cykla till skolan och då är det illa:) Sitter just nu och pluggar franska, glosor, text och ett litet verb -här är allt precis som vanligt;) Imorgon ska det springas 2000 meter och hoppas längd på gympan och för mvg för starka, i år även snygga, tjejer krävs... Ja, han och hans gränser:)



Ta hand om dig vännen!

2008-09-10 @ 17:31:54
Postat av: Johanna

Tur att han är instängd i en bur!



Hoppas att dagen varit bra och att du har mycket bättre väder än vi här hemma, det regnar nästan hela tiden! Vågar inte ens cykla till skolan och då är det illa:) Sitter just nu och pluggar franska, glosor, text och ett litet verb -här är allt precis som vanligt;) Imorgon ska det springas 2000 meter och hoppas längd på gympan och för mvg för starka, i år även snygga, tjejer krävs... Ja, han och hans gränser:)



Ta hand om dig vännen!

2008-09-10 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0