Irritationsmoment

Alltså jag blir så trött på min mobil. För att kunna ha franskt kontantkort har alla fått köpa nya simkort och av någon anledning är de inställda så att alla nummer som ringer är "okända", även om man har lagt till kontakten. Idiotiskt eller vad? Så nu när någon ringde mig imorse och jag precis inte hann svara så kan jag inte se vem det var och alltså inte ringa tillbaka. Dessutom vet jag inte hur jag ska kolla mitt saldo och jag kan inte smsa till Hanna för det står att hennes nummer inte finns. ARGH! Ja, nu vet ni hur det ligger till i alla fall!

Pussgurka!

Kommentarer
Postat av: agnes

det ständiga irritationsmomentet, franska simkortet :P

2008-09-09 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0