Insikt

Har kommit fram till att min absoluta favoritsysselsättning är att prata. Och då menar jag inte prata för att det inte ska vara tyst, utan jag menar att verkligen prata igenom saker, allt mellan himmel och jord. Jag och Anna hade ett riktigt talk igår, det blev aldrig ens att vi kollade på någon film för vi hade liksom så mycket att snacka om. Tokmysigt! Det var precis vad jag kände för, tack tjejen ♥ Hoppas och tror att det blir fler sådana pratstunder under året! Gårdagens eftermiddag spenderades också pratandes, på dyrt men värt fik i le Marais med tre av A:na (kom på häromdagen att nästan alla jag hänger med här nere har namn som börjar på A: Andrea, Anna, Alexander, Agnes ..). Kakorna vi käkade var inte av den här världen, gudomliga! Och våra kedjereaktions-skrattanfall (Agnes börjar skratta åt något hon ska berärra, Alexander skrattar åt Agnes och jag och Anna skrattar åt Alexander), haha - om det fortsätter såhär så kommer jag ha grymma magmuskler när jag åker hem ;D           


Agnes, Anna och Kakorna med stort K. Spana in marrängen på citronpajen
*dregel*


Alexander och Agnes i ett av ovan nämnda skrattanfall. Jag diggar er!

Nu ska jag börja förbereda mig inför jogging med Andrea. Hurtigt värre!
Puss och kram,
Hedvig
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

älskar skratt bilden på mig och alexander!

2008-09-21 @ 10:54:38
URL: http://mesjours.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin johanna

du verkar ju ha de superbra i paris! :) fina bilder! ha de bäst! Kram på dig! //Johanna

2008-09-22 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0