Hjälp ..

.. vad fort tiden går! Känns som att den senaste veckan bara runnit iväg. Hinner knappt med något mer än skolan och läxorna. Galet! Vi har verkligen fått extremt mycket läxor - har gjort många av dem men de åtta sidorna matte som jag har kvar att räkna tills imorgon lär jag knappast hinna klart med hur länge jag än sitter ikväll. Men å andra sidan tror jag inte att någon annan kommer att hinna det heller, så skit samma. Hur som helst tänkte jag mest säga att det är på grund av allt plugg som jag inte riktigt har hunnit ta tag i uppdateringen de senaste dagarna. Men jag lovar att så fort jag orkar ska jag sätta mig och skriva ett långt inlägg. Nej, nu måste jag kila!

Saknar er alla,
puss Hedvig 


Apropå ingenting: här har ni utsikten från mitt fönster by night. Super-
mysig liten gata! Är det bara jag eller ser det väldigt Parisiskt ut?   

Hanna och Jossan, förlåt x 100000000 för att jag inte har hört av mig om numret till hotellet! Jag har frågat Claudie två gånger men hon verkar ha glömt det och jag vågar inte riktigt tjata. Men ikväll ska hon hjälpa mig med min fransk kultur-läxa så tänkte göra ett tredje försök då! :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Det är okej:) Saknar dig massor <33

2008-09-17 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0