Glädjestunder & parkhäng

Min värdsyster sa ikväll att hon tycker att jag är duktig på franska - pure happiness! Särskilt med tanke på att jag oftast känner mig som ett riktigt pucko när jag pratar hemma i värdfamiljen. Merci Laura :)
 
För övrigt har jag haft en skön dag. Jag, anna och Agnes begav oss till Parc Bercy för att plugga och njuta av solen. Medtagen Starbuckslunch med macka och blåbärsmuffins blidde det också - inte fel!      



Nu måste jag kila, mamma och pappa ringer any minute.
Sedan väntar bingen!
Puss och kram, Hedvig


Kommentarer
Postat av: Alexander

en starbucksmuffin kan aldrig slå fel.

2008-09-29 @ 23:11:36
Postat av: Anna

Nej, den var inte av denna värld!

2008-09-30 @ 17:34:49
URL: http://chezanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0