Attans!

Jag lovar att det beror på att jag mådde så bra igår .. Vaknade imorse och kände mig helt luddig i huvudet - ett tydligt tecken på att jag håller på att bli förkyld. Nästäppa och halsont, alltid härligt! Lyckades tajma in det perfekt till resan till Picardie imorgon också, bingo. Men det är väl bara att kurera sig så gott det går och hoppas att det går att sova bort. Vill inte vill inte vill inte bli sjuk! Har nog inte nämnt Picardie-resan tidigare förresten: vi ska åka till ett ställe som heter Eclat Vert hela klassen, sova över en natt och ha det allmänt skönt vad jag har förstått. I papprena vi fått står det att "syftet med resan är att vi ska ha trevligt tillsammans, lära känna varandra bättre och strukturera läsåret på olika sätt". Jag tror att det kommer bli mys! 

Host och snörvel,
Hedvig ♥  

Kommentarer
Postat av: Anna

Med brownies i bagaget kan inget gå snett!

2008-09-24 @ 21:16:59
URL: http://chezanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

mys var det?. haha

jag tar med mig dunder halstabletterna imorgon till dig.

2008-09-24 @ 21:27:15
URL: http://mesjours.blogg.se/
Postat av: mamma mu

Hej gumman.

Minns du att vi var i Picardie på väg till Cagnes sur mer 2003? Det var där Rasmus och du vägrade gå ur bilen och titta på skyttegravar..I

kväll har Rasmus och Anders lagat dundergod middag med fläskfilé, salad och hasselbackspotatis. Lyxigt!

Hoppas bacillerna håller sig i schack och att du får kul på resan. Vi hörs i helgen.



Kram, mamma

2008-09-24 @ 21:41:38
Postat av: Johanna

Hoppas att du mår mycket bättre idag:) Och att det blir en lyckad resa! Mitt bästa tips för förkylningar kan du vid det här laget, men det tål att upprepas - VARM CHOKLAD!!



Igår satt ute på café och drack det innan jag skulle till Graham, och vet du vad - Han klippte verkligen mitt hår! Så här kort, ojoj det har jag nog inte haft sen fyraårsåldern. Men jag måste säga att jag är väldigt nöjd, bild kommer skickas över:)



Jag saknar dig!

2008-09-25 @ 07:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0