Åh, vilken härlig dag :)

Har varit i Maraiskvarteren idag, très mysigt! Det är där alla konstnärer och coola människor hänger i Paris ;) Jag, Andrea, Anna, Matilda, Tina, Agnes och Josephine har bara strosat runt, ätit en god crêpes-lunch och hittat världens bästa second hand-butik. Vi blev alldeles saliga när vi klev in - kläderna var jättesnygga och jättebilliga! Dessutom var mannen som jobbade där riktigt trevlig. "Jag skulle bara vilja flytta in och be honom adoptera mig" som Anna uttryckte det ;D Såg en massa fina saker och slog till på en vit stickad tröja för ynka 10 euro. Ja, dit kommer vi definitivt tillbaka! Hann också inom Sephora på Champs Elysées på eftermiddagen. Har aldrig sett så mycket olika skönhetsprodukter på ett och samma ställe, det var verkligen gigantiskt! Att spendera sina pengar här verkar inte bli något problem om vi säger så :b Nu ska jag äta ganska snart tror jag, Claudie kom hem för en liten stund sen och hennes pojkvän (åtminstone tror jag att det är det, han presenterade sig som Fifi) är också här. Sen tror jag att Andrea och jag ska kolla på film ihop och att hon ska sova här, men hon har inte svarat på mitt sms än så jag vet inte riktigt. Det blir nog bra hur som helst :)


Vår nya favoritbutik, Vintage Plésir i Maraiskvarteren. I love it!


Till lunch blev det crêpes x 2. Här efterrätten med choklad. Yummy!


Sephora var inte heller så dumt ... :)

Bonsoir på er alla,
puss och kram ♥ 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Säg ett datum du vill att vi ska komma, för då kommer vi, snaaaaaaart!

2008-09-07 @ 11:42:31
URL: http://ciiissii.blogg.se/
Postat av: petar

hedvig hittar du ngt åt mej där nere?? :D hahahah

2008-09-07 @ 17:35:29
Postat av: Linnéa

Håller med ciaan, säg bara till så kommer vi! :)

2008-09-09 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0