Thank God it's Sunday


    
Vinden viner mot fönstren och det drar lite kallt om fötterna eftersom det ena inte går att stänga helt (det är en sladd i vägen). Jag jobbar så sakteliga på med mitt samhällsarbete om HIV/Aids, har lyckats skriva drygt en halv sida faktiskt. 
Varför går läxorna så otroligt långsamt här? Varför? Jaja, har i alla fall tagit en timmes förmiddagspromenad med Andrea och fått lite mer koll på vad som finns runtomkring här i området. Kändes lite illa att knappt hitta mer än till bussen och Metron när man faktiskt bott här i några veckor! Nu ska jag gå och ta en kopp tröst-te och sedan återgå till min uppsats. Oftast är livet underbart men idag är det mest segt. Och ja, rubriken är ironisk. 

Puss på er, Hedvig 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sitter här med min förbannade kemi. Ska snart göra biologo och matte. Yay.... Jag ser inte ljuset just nu. Blä. Lycka till!

2008-10-05 @ 15:21:51
URL: http://chezanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaa förstår, men hör inte den känslan väldigt mycket ihop med söndagar, jag tycker söndagar alltid varit allmänt sega och tråka.. kanske är det för man börjar tänka på allt man borde gjort innan veckan var slut och att imorn är det måndag och nya saker att oroa sig över.. sörgligt men sant! =( iaf för mig!

2008-10-05 @ 18:46:23
Postat av: Andréa

Det var mysigt, men kaaallt :)

2008-10-06 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0