Jag kan fortfarande!

Sedan jag kom hit till Paris har mina pluggrutiner, som jag tidigare nämnt, rubbats en aning. Eller en aning är faktiskt att underdriva - de har rent ut sagt blivit usla. Jag fastnar ständigt framför datorn (har aldrig varit så mycket datornörd som nu, haha) och det känns som att jag aldrig riktigt gör något ordentligt längre. Därför kunde jag kanppast ha blivit gladare idag än när jag fick tillbaka min samhällsuppsats med ett MVG på - så fruktansvärt skönt! Hade nästan lust att ställa mig upp och köra ett spontant tacktal, men lät bli av hänsyn till mina klasskamrater ;) Men jag kan alltså fortfarande. Jag kan! Däremot kommer jag inte kunna recensera min franskabok imorgon om jag inte sätter igång och kikar på orden vi ska kunna nu på direkten. Jag säger ju att datorn är en riktig fälla ...

Puss puss puss,
Hedvig

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh du är så himla duktig gumman!! skönt att få bekräftelse ibland också. Klart man inte vill plugga hela dagarna när man är i Parisparadiset.. :)

2008-10-23 @ 14:03:42
Postat av: Johanna

Och Johanna håller med Hanna! Du är så duktig!

2008-10-23 @ 16:09:29
Postat av: Andréa

Ja, vart tog tacktalet vägen?? ;)

2008-10-24 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0