Galet

Den här veckan har läxorna totalt tagit över mitt liv! Tror inte att jag har kommit i säng före tolv en ändå kväll - inte bra och inte likt mig. Sömnbristen sätter sig på huvudet och gör mig lite allmänt seg, så att jag till exempel lyckades göra ett plattfall på gympan igår och slå mitt knä halvt fördärvat, haha. Aoch! Idag valde jag dock att sätta stopp. Har egentligen en massa saker tills nästa vecka som jag borde ta tag i, men jag orkar inte. Det får helt enkelt bli ett senare problem.

Nu är det snart bara en vecka kvar till det välbehövliga lovet och tills familjen kommer hit - ser verkligen fram emot det (:


Mamma, tack för lycka till-sms:et! Samhällsredovisningen gick bra även om jag kunde ha varit bättre förberedd (Jonas Hassen Khemiri-föreläsningen i tisdags kväll drog ut på tiden, men det var det värt!). Och ja, kärleken flyter på den också .. ;D

Gå och lägg er nu, det ska jag göra. Och jösses vad skönt det ska bli!
Puss, Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0