Eeh .. okej?

Jag håller på och dammsuger mitt rum för några dagar sedan. Plötsligt kommer min värdbror Serge in.

Han (bestämt): "Du dammsuger inte mitt rum."
Jag: "Ööh .. nej ..?" Ser antagligen lite frågande ut.
Han: "Du dammsuger inte mitt rum ."
Jag (börjar känna att jag missuppfattat något): "Ehh, va?"
Han (igen): "Du dammsuger inte mitt rum"
Jag: "...nej ..... men jag dammsuger mitt rum ..?"
Han (glatt): "Okej!" Går ut ur rummet. 

Ibland förstår jag mig verkligen inte på de där fransmännen alltså ...

Puss & god natt,
Hedvig

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaaha!

2008-10-23 @ 23:02:44
URL: http://chezanna.blogg.se/
Postat av: Andréa

Herregud. Det är ju så man knäcker sig... ;)

2008-10-24 @ 20:15:13
Postat av: Lovisa

hahha, han sa exakt samma sak till mig när jag dammsög för typ första gången. hoppas allt är bra! jag fick bloggadressen av mamma förresten. hälsa claudie! kram /Lovisa

2008-11-05 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0