Bättre sent än aldrig

Här kommer som utlovat lite bilder från Eclat Vert - alla egenhändigt kopierade från Annas blogg ;) Håll till godo!


Huvudbyggnaden på området. Jag sov dock i en liten gullig
orange stuga med påfågelsmotiv (!). Har tyvärr ingen bild på den ...


Promenad i den lantliga (skånska?) miljön. Alla var
uppklädda och fina som ni ser ..


Gullig fransk by i närheten!


Framåt kvällen blev det gemensamt mys med sketcher -
riktigt kul faktiskt! Men det roligaste var ändå peruken som
var en kopia av Annas frisyr, haha ;D  


Alexander körde den franska stilen med basker och
smådryg min (bara en baguette under armen som fattas).
Här i matsalen där vi spenderade en hel del tid!


Bäst av allt: allsång med akustisk gitarr sent på kvällen/
natten. Sara var med och spelade och sjöng. Lovely!

Dagen har varit bra, men jag saknar kompisarna där hemma beaucoup för tillfället. Är inte ledsen, känner mig bara lite ... tom. Ni fattas mig, som man säger på franska ♥

I haven't slept at all in days
it's been so long since we have talked

(Hanna, snälla ring mig nån dag!)

Godnatt, Hedvig


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det tog ett tag att se att det var du som fanns under Anna-peruken!

2008-10-03 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0