Parentes

Jag är totalt uttråkad. Lyssnar på musik och har nästan kommit i lite julstämning - övade Lucia-sånger på Meddan i eftermiddags och efter det blev det fika på Starbucks, som har varit julpyntat sedan i tisdags (där jag fick en väldigt demokratisk gaffel att äta med by the way, personalen är asskön!). Egenligen är det ju alldeles för tidigt för julgrejer, men ändå himla mysigt måste jag medge. Aw. Den senaste timmen har jag suttit och glott på min datorskärm och tagit galna bilder på mig själv. Inte helt friskt, jag vet. Men Andrea borde höra av sig om inte allt för länge, så ni behöver inte oroa er alltför mycket över min mentala hälsa ;)  

   
1) Psykvig? 2) Julpimpad mugg .. 3) ..och Obama-pimpad gaffel! 

Nu ska jag ta något att äta och läsa lite i min engelskabok
för att sitta här längre går bara inte för sig!
Puss puss, saknar er ♥    

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej Hedvig! Du har det bra ser jag, härligt! Och vad är det jag ser... en Obama-gaffel? Nice.

2008-11-09 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0