Jag längtar inte hem, men jag saknar dig så mycket

 
 
Kalla mig trög, men det är först nu som jag har börjat inse nu att jag inte kommer att få träffa dig förrän i påsk. Påsk. Och att det är 23 jävla veckor tills dess. Just nu känns det så långt att jag blir alldeles mörkrädd. Jag behöver dig Hanna, jag behöver min bästa vän <3

You call me up in the mornings
We'll stay on the phone until dawning
You tell me secrets I actually keep
You call me up around noon and
Bring me all the good gossip
You hold my head when I throw up
I hold your hand when you weep

And we talk about friends
And we talk about records
Talk about life
And we'll talk about death
And we dance in the living room
Dance on the sidewalks, dance in the movies
Dance at the festivals, dance, dance
No men ever really dance like this

Damn! I wish I was a lesbian
Damn! I wish I was a lesbian
Damn! I wish I was, and that you were, too
So I could fall in love with
you

Kommentarer
Postat av: peetar

synd att hon är min & hetero ;) haha

2008-11-09 @ 21:00:54
Postat av: Hanna

aaaauww

så här länge har vi aldrig varit ifrån varandra! jag behöver dig med!



ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA VÄN<3<3<3

2008-11-09 @ 21:22:38
Postat av: ACJ

Fan vad sött.



Dock surt för oss andra när du fyller ut med någon sångtext!

2008-11-10 @ 15:58:57
Postat av: Linnéa

Naaaw :)

23 veckor låter jä*ligt långt, men vad säger du om att träffa mig redan nästa vecka? :D:D:D Kolla mailen!! :)

2008-11-10 @ 16:14:24
Postat av: Isabelle Ervér

baby jag vet hur det känns. men jag kan ju berätta att det har gått nästan en tredje del ;) här håller man räkningen. ha det gottigt!

2008-11-10 @ 21:08:04
Postat av: sär skrivar isabelle

en tredje del eller en tredjedel? :S fattar inte..

2008-11-11 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0