Heja Masse!



Bonne anniversaire till Rasmus som fyller 19 idag - tro't eller ej - och som antagligen kommer att följa i sin kloka systers fotspår (inga namn) och bosätta sig i la France till våren. Tydligen blir man inte av med honom så lätt! Nej, nu var jag lite taskig. Saknar honom faktiskt lite emellanåt, trots att här finns värdsyskon så att det räcker och blir över här. Jag har ju ändå bara en storebror!

Nu måste jag kolla upp några ord till mina engelska story-endings och beginnings som jag ska lämna in imorgon. Just nu har jag lite svenska ord instoppade här och var (exempel: standing next to a ostadig-looking bookshelf). Så kan vi ju inte ha det! 

Dagen har varit sisådär, har blivit rejält utskälld i skolan utan att egentligen ha gjort något och sånt förtar alltid stämningen en aning. Pfft. För mer info, läs Annas blogg!

Hej och hå på er,
och grattis Rasmus en gång till.
Puss, Hedvig

 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack hörru, saknar faktiskt dig också lite emellanåt, även om Anders har tagit din plats i familjen Kjulin ;)Ville bara påpeka att jag inte följer dig mer än att jag har 85 mils säkerhetsavstånd, så det så! Kram

2008-11-24 @ 21:16:45
Postat av: mamma M



Trist att ni blir utskällda till synes utan anledning - och skönt att ni har varandra som ventiler. Kanske är det ändå dags för ett samtal med mentorn om hur ni uppfattar skolan, kraven

och responsen från lärarna. I bloggarna kan man

ana ett behov av det.



2008-11-24 @ 21:20:24
Postat av: Andréa

grattis rasmus!

2008-11-25 @ 20:51:50
URL: http://alindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0