Ganska roligt

Agnes är skadeglad som få och jag tror att det börjar smitta av sig, för när jag nyss upptäckte att Andrea glömt sin tandkräm här för typ tredje gången var inte min första tanke "oj, stackars" utan ett spontant "hähähä" ... medge att det är lite komiskt!  Annars var det Alexander som stod för dagens skönaste kommentar när han i princip vrålade "PERSONER!!!" på Starbucks. För att ni inte ska tro att han är konstigare än han faktiskt är kanske jag ska tala om att det berodde på att jag frågat sisådär sju gånger vad han pratade om. Förkyld, halvdöv och jävligt jobbig - det är jag i ett nötskal just nu (;
 
Nu är det pizzatime!
Ni vet att jag älskar er, 
puss Hedvig ♥

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hmm. Jag märkte det när jag skulle borsta tänderna och jag reagerade knappt. "Jaha, då glömde jag tändkrämen igen..." Hähähä, jag är den klantigaste person jag känner...

2008-11-23 @ 10:57:10
URL: http://alindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0