Full rulle

Slapp start på veckan har förvandlats till kamp mot ruggig läxhög. Känner ni igen den där känslan när man har så mycket grejer att göra att man inte ser någon mening med att göra något alls? Jag vill inte. Men jag måste! Det mesta har gått väldigt bra här trots att jag allt som oftast känner att inget blir ordentligt gjort. Det mesta inkluderar dock inte matten. Shit pommes vad det inte går bra alltså. Allt är nytt, vi har en lärare som inte kan förklara och vi ligger efter i planeringen.  Nationella provet i vår kommer att bli en mardröm! Den här veckan har läxläsandet åtminstone gått lite smidigare än tidigare veckor, förhoppningsvis håller det i sig. En sak är säker - utan kompisarna här som ger mig lite distans till saker och ting hade det inte funkat. Tycker om er så mycket!



Ursäkta den lusiga uppdateringen men jag har fler läxor att ta tag i!
Bisous, Hedvig


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker om dig också. Distans är något du ger också. Vilket är bra. Yes. Ler när jag ser kortet. Yes igen.

2008-11-13 @ 21:30:08
URL: http://chezanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0