Första advent

Nu sitter väl ni där hemma och mumsar lussebullar och pepparkakor av hjärtans lust. Avundsjuk? Jag? Nejdå .. Men trots att man inte firar advent på samma vis här känns det ändå juligt och mysigt i lägenheten - vi har en krans på dörren och mina syskon har till och med börjat montera upp plastgranen. Det ni! Men för att ni ska få något att fundera över såhär sista dagen i november tänkte jag ge er några siffror:

24 dagar kvar till julafton
22 dagar kvar tills jag ska klippa mig
19 dagar kvar tills jag kommer hem!

Måste erkänna att jag längtar lite. Dagens major event har varit biobesök med Anna. Hennes snälla värdsyster skänkte bort en gratisbiljett för två till "The Visitor" och vi var inte sena att tacka ja. Riktigt mysig film, skynda och se!

Puss på er alla,
Hedvig ♥ 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Du glömde en sak: 31 dagar kvar på 2008!^^

Känns helt sjukt att det är december imorgon, men måste säga att du lyckades formulera dina känslor snäppet mer kortfattat än vad jag lyckades med på min blogg, haha! Gå in och läs så får du se...

2008-11-30 @ 20:36:42
URL: http://alindblom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ååh bara 19 dagar tills du är på ett betydligt behagligare avstånd, även om det ändå är föör långt.. hoppas verkligen vi hinner ses något, saknar dig verkligen! <3

hur ska du klippa dig, nåt spännande? :)

2008-11-30 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0