Äntligen!

Har precis precis avslutat och skickat in mitt rapport om rasismens historia, väldigt skönt. Den blev inte strålande men den blev i alla fall något. Inga fler läxor att göra, kort dag imorgon och sedan är det helg igen. Den här veckan har gått vansinnigt snabbt! Imorgon blir det fika med Anna och Agnes och eventuellt filmtittande på kvällen i form av Försoning, en riktig favorit.

På tal om favoriter så har jag ju glömt att kommentera Obamas seger i det amerikanska presidentvalet, så underbart! Jag och Agnes körde valvaka med kakorgie och översovning hos henne (japp, på en tisdag) - veckans bästa om du frågar mig. Nu kanske jag till och med kan våga mig på att använda mina USA-Converse till våren ...


Tisdag Agnes och jag hade en del problem med att byta påslakan till hennes gigantiska
täcke. Frågan är om det underlättade att krypa in i påslakanet?

Nu blir det tandborstning och ett avsnitt SATC
för att få tankarna på annat håll :)
Gnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0